Onze afdeling customer service helpt u graag bij al uw niet-verkoop gerelateerde vragen en meldingen. Om de toegankelijkheid en de bereikbaarheid van de customer service te vergroten, hebben wij voor u óók een online customer service gecreëerd. Dit is voor u een extra service, want hierdoor is het mogelijk om 24/7 uw retouren, garanties en manco's aan te melden.
Hieronder vindt u alle benodigde contactgegevens en de online formulieren die u nodig heeft om uw aanvragen voor retouren, garanties en manco's aan te melden. Ook kunt u hier terecht voor het melden van vertraagde zendingen en schade aan verpakkingen.
Weet u niet welk formulier u moet gebruiken? U kunt altijd contact opnemen met onze customer service. Zij helpen u graag op weg. Telefonisch via +31(0)10 5034 410 of stuur een email naar customerservice@intertruck.com.
Retouraanvraag |
|
|
Verkeerde / incomplete levering (mancomelding) |
|
|
Garantieaanvraag |
|